introductie

Stel jezelf en je motor voor
Post Reply
RiendeVos
Posts: 2
Joined: 23 Jan 2017 09:10

introductie

Post by RiendeVos »

Hallo beste leden van YCCNL,

Mijn naam is Rien de Vos, ben bijna 70 jaar, woon in Tsjechië en vind het erg leuk om bij de Club te horen. Jullie zullen mij waarschijnlijk niet al te vaak zien, maar ik vind de contacten leuk en zal regelmatig wel iets van me laten horen.
Met Ton Trommelen heb ik de laatste dagen al heel wat heen en weer geouweneeld ;)
Af en toe kom ik naar NL, maar vanwege die belachelijke lockdowns is dat inmiddels alweer anderhalf jaar geleden.
Ik was toen met mijn Honda CBF1000, een heel fijne motor, die ik helaas vanwege wat heupproblemen afgelopen jaar moest vervangen door iets lagers, waar ik nog wel mijn rechterbeen overheen kan tillen. Ja, ouderdom komt met gebreken, maar de passie voor de motor blijft :D.

De vervanger is een Yamaha Virago XV750 uit 1997 geworden, inmiddels mijn twaalfde motor. Een motor, die mij al lang aansprak, niet in het minst vanwege zijn "echte" carburateurs en luchtgekoelde motor. Het is lekker relaxed rijden met dit aggregaat en ik heb niet meer het idee, dat ik beslist harder moet omdat de motor dat nu eenmaal een beetje van je verlangt. Een chopper of cruiser rijd je nu eenmaal een beetje anders dan een ander type motor.
Beetje onzin natuurlijk, maar met de Honda had ik vaak het idee, dat ik zijn potentie meer moest benutten.
Ik ben erg blij, dat ik voor deze heb gekozen.

Ik heb in Holland twee prachtige dochters en drie even mooie kleindochters, waarvan de jongste twee geboren zijn in 2020.
Zodoende heb ik ze nog niet kunnen bewonderen.
Komend jaar hoop ik de trip nog een keer met de motor te kunnen maken. Ik pak dan de B-wegen en neem de tijd met een overnachting onderweg.
Met een beetje geluk kom ik ook nog in contact met de leden van de Road-Rats.
We zien wel, de komende maanden zullen bepalend zijn....

Met vriendelijke motorgroeten,
Rien de Vos
rainman
Posts: 5
Joined: 24 Oct 2016 11:21

Re: introductie

Post by rainman »

poging tot plaatsen van een foto.
Ik heb hem gewoon in dit tekstvak gesleept en toen verscheen er onderaan de pagina een regel over attatchments
virago1.jpg
virago1.jpg (2.57 MiB) Viewed 3389 times
en daar staat een "Place inline", daar heb ik op geklikt en vervolgens submit gedaan in de hoop dat alles goedkomt
Post Reply